tisdag 1 mars 2011

men vad är det med mig?

Vi håller på och omorganiserar lite hemma, vilket har föranlett att jag insett att jag har väldigt många par skor och en hel hög väskor. Det tar plats. Speciellt väskorna använder jag inte så jätteofta, eftersom jag nästan alltid cyklar överallt och det är så opraktiskt med finväskor i lekparken. Högklackat är inte heller speciellt praktiskt på labbet.

Och ändå sitter jag här och suktar efter nya skor (som jag inte kommer kunna gå i) och väskor (som jag inte kommer hinna använda). Vad är det för fel på mig?

5 kommentarer:

  1. Men fina var de, skorna. Uj ;-)

    SvaraRadera
  2. Du är kvinna. :D Det sitter i generna.

    SvaraRadera
  3. vill du bloppa väskor, hör med mig :)

    SvaraRadera
  4. Vet inte vad det är för fel, men jag lider av samma åkomma.

    SvaraRadera
  5. Missy: eller hur!?!!

    Lena: så måste det vara!

    fru a: du kanske ska komma över och botanisera lite i min garderob!

    Alexia: det är nog som Lena säger, i våra kvinnliga gener!

    SvaraRadera