tisdag 1 mars 2011

tisdagsfavoriter




















De här tajtsen alltså. Helt galna. Det är jag och skidlandslaget som ikläder oss liknande galna benbeklädnader. Men jag älskar! De är sköna och jag älskar det galna mönstret. Koftan är också en garderobsfavorit, som alltid, alltid funkar! Halsbandet är Efva Attling, och ett av mina bästa köp.

Och eftersom jag fick så många favoriter på min snedlugg i går så fortsätter jag med den i dag med. Just nu tänker jag att jag spar håret lite till, går sen och klipper mig när våren kommit (på riktigt) och då får det även bli lite ljusare. Det är ju najs att vara lite blond över sommaren. Blond, och långhårigt rufsig tänker jag mig.

9 kommentarer:

  1. Älskar galna tajts, har precis köpt ett par paljettleggings!

    SvaraRadera
  2. FIIIIINT!
    tror du kommer bli coolare än coolast i blont ruffs, längtar nu ännu mer till sommaren och dina håruppdateringar :)

    SvaraRadera
  3. anna: jag med! längtar!

    mia: tack det samma!

    SvaraRadera
  4. Du är verkligen grymt snygg i snedlugg!! Fast du är ju snygg jämt iof :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag gillart, alltihop, go girl!

    SvaraRadera
  6. Snyggt. Jag har också dom tightsen och dom är dom skönast och jag får alltid kommentarer (kanske inte komplimanger ;)) men jag tycker dom är snyggggggga!

    SvaraRadera
  7. Malin: åh, tack!

    Emma: thänx!

    memilla: du och jag!

    SvaraRadera