lördag 12 mars 2011

orsak och verkan

Scenario ett: Jag har kört på rätt bra med styrketräning de senaste månaderna. Det är kul och jag kan öka mina vikter för varje vecka, och ofta är jag starkaste tjej på pump-passen. Rygg och axlar är favoriten.

Scenario två: I går spräckte jag min finkappa i ryggen.


Scenario tre: I dag försökte jag kränga på mig en skinnjacka i strl 38 Zara. Helt omöjligt, den var allt för tajt över ryggen. Jag brukar annars vara en klockren 38:a.

Nu funderar man ju på om scenario två och tre har nåt att göra med scenario ett.

4 kommentarer:

  1. Inte ett helt omöjligt samband. Men inte alls enbart negativt!

    SvaraRadera
  2. Kan absolut ha ett samband ;-)
    Men så snyggt med vältränade axlar och rygg.

    SvaraRadera
  3. Coolt att vara stark! Lite som när Hulken blir Hulken? På ett coolt sätt, alltså.

    SvaraRadera