söndag 17 juli 2011

hej från Lärdomstaden

Hemma en kortis och tvättar och packar om. I morgon drar jag och S&S till Gotland medan maken får stanna hemma och jobba. Jag är dödstrött efter en intensiv halv-vecka med goda vänner som kröntes av ett 110-års kalas i går. I dag har vi slappat och tillslut åkt hem. Nu har jag tvättat och vikt 6 maskiner tvätt och börjar få ordning på vad som ska med i nästa packning. Sommarpackning, så himla svårt alltså. Det kan vara sol, regn, varmt eller kallt. Man vill ha massa slappa kläder, en del för utflykter, nån dag på stan och med lite tur även en kväll på stan. Minst en grilfest och ett födelsedagskalas. Kanske nån annan spontanfest. Eventuellt en utomhusteater. I vilket väder som helst. Tur att vi tar bilen...

Och en liten grej bara: nu i sommar bloggar jag mest från telefonen, och då är det himla joxigt att skriva kommentarer, därför är jag dålig på att kommentera hos er, eller svara här. Men jag läser alla era kommentarer, jag lovar!

3 kommentarer:

  1. jag hatar att packa!
    och jag ogillar skarpt att du inte kan komma och leka med oss andra, du kommer att vara saknad!

    SvaraRadera
  2. ha det himla fint på Gotland! kramar!

    SvaraRadera
  3. Jag håller på att packa upp jag med och rensar hos Pojkvännen. Det är rätt mycket att fixa med och jag tvättar för kung och fosterland.. puh!

    SvaraRadera