fredag 25 november 2011

rödbets-överflöd

Det är ju bra och så med internetbeställning av mat. Men ibland kan det bli lite fel. I söndags trodde jag att jag beställde tre STYCKEN rödbetor. Döm om min förvåning när jag i måndags fick hem tre KILO rödbetor. Nu är ju visserligen rödbetor hemskt gott, och det finns mycket att laga med dem, men jag kände ändå att tre kilo var lite väl mycket. Så jag la ut en "rödbets-annons" på Twitter. Och JoHo nappade. I dag kom hon med sin bedårande söta son och hämtade upp ett kilo. Vi hann snicksnacka en kortis och insåg att vi har väldigt mycket gemensamt. Kul!

Jag ser fram emot en träningsdejt med dig framöver, JoHo!

3 kommentarer:

  1. me too, me too! ser fram emot träningsdejt! eller annan dejt för den delen :)

    JÄTTEKUL att träffa på riktigt!

    ha en mysig helg!

    SvaraRadera
  2. mmm rödebetor har vi precis ätit idag med spaghetti, bacon och fetaost!

    SvaraRadera
  3. Lägg på lite getost och du får det godaste som finns!

    SvaraRadera