onsdag 14 december 2011

möcket nöjd

Sov galet dåligt, som varje natt på sista tiden. Tänkte banga min planerade gymtid på morgonen. Ändrade mig i sista sekunden och körde ett supersnabbt morgonrejs. Kl 06.50 var jag på plats på gymmet och körde ett 65-minuterspass. Roddmaskin 10 minuter och sen styrketräning för hela slanten. Jag gillar att vara på gymmet, men ibland blir jag så osäker. Alla andra är så smala och deffade, inte så där fluffiga som jag är. Men, men jag ska inte ge upp. Hålla igång med träningen och sen efter jul ska jag VERKLIGEN ta tag i kosten, för det har gått dåligt ett tag. Eller, jag äter bra mat, men småäter alldeles för mycket. Dåligt.

Så, lite skryt, lite gnäll. Är det förresten nån som hänger på med lite hälso-pepp efter jul? Jag kommer behöva det!

7 kommentarer:

  1. Linda K: hejja oss! Jag tänker så här: inget onödigt i veckorna, nåt gott på helgen. Träning minst tre gånger i veckan.

    SvaraRadera
  2. Jag är med på hälso-pepp!! Jag känner mig i dig...dålig kosthållning just nu. Äter allt!

    SvaraRadera
  3. Och jag är definitivt på!! Kommer behöva pepp en masse!!!

    SvaraRadera
  4. Åh! Heja du, riktigt gött att du drog av ett (långt!) pass direkt på morgonen.

    Hänger gärna på i kost-peppen efter jul... tränar gör jag. Men äter. Pjaaa... HELA tiden! T.ex choklad i detta nu! :)

    SvaraRadera