onsdag 13 juni 2012

svetten, peppen

Jag gillar rutiner. På fredagar lunchtränar jag mitt Ass ´n Abs-pass. Fast den här veckan passar det inte på fredag. Så jag gjorde en galen grej och körde lunchträning i dag i stället. På onsdagar står kombon spinning-styrketräning på lunchschemat. Först kör man galet maxad spinning i 30 minuter och sen 30 minuter maxad styrketräning. Svetten sprutade och jag glömde styrketräningsskor så jag fick köra i strumplästen (spinningskorna är liksom inte så bekväma att göra annat än cykla med). Styrkan var helt annorlunda än de styrkepass jag brukar gå på, så antagligen kommer jag ha en sjujäkla träningsvärk i morgon!

Lunchträning alltså. Fina grejer.

2 kommentarer:

  1. Jag är för fåfäng för lunchträning. Tar för lång tid att göra mig snygg sen.

    Agneta som bara kunde kommentera som anonym av ngn anledning

    SvaraRadera
  2. Agneta: jag är rackarns snabb på att fixa iordning mig!

    SvaraRadera