måndag 30 juli 2012

28 dagar

Hittills i juli har 28 dagar innehållit träning för mig. Vissa dagar enbart rask promenad (men ombytt och svettig!), men många även styrketräning eller löpning/cykel. Jag är mycket stolt över mig själv! När semestern är slut kommer morgonpromenaderna upphöra, men jag kommer åter till gymmet och räcercykeln. Två veckor i augusti kommer jag vara själv hemma, och då tänker jag att jag ska få in MYCKET träning. Kanske nåt duathlon, och några jogga till och från gymmet-varianter. Och sen PT-passen med Anna. Wohoo, en grym träningssommar kommer följas av en ännu grymmare träningshöst!

5 kommentarer:

  1. Waw, vad duktig du är. Heja dig!!!

    SvaraRadera
  2. Wohooo! Grymma du! Jag kan inte stoltsera med alls samma mängd träning... men, vad det verkar, fler glassar! :)

    (snart är jag dock tbx på banan, längtar efter mer svettig träning!)

    SvaraRadera
  3. Härliga träning. Själv känns det som om jag blivit passiv...

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat! Klart att du ska vara stolt över detta. :)

    SvaraRadera
  5. o herre jösses!
    jag har nog 28 träningsfria dagar i juli... omg!

    SvaraRadera