tisdag 7 maj 2013

kära bloggen

Jobbintervjun i går kändes ok. Trevliga människor och det verkar vara ett kul företag att jobba på. Är inte säker på om jag har de kompetenser de söker, och jag kanske inte var urbäst på att framställa mig själv i god dager. Men jag vill ju inte sitta och ljuga och säga att jag är bra på saker som jag inte är speciellt bra på. Men de ville göra en snabb rekrytering, så förhoppningsvis får jag besked relativt snart. Och under tiden fortsätter jag leta, networka och skicka ansökningar till höger och vänster. I will not give up, I WILL NOT!

6 kommentarer:

  1. Frågan är inte om men när. Det kommer inte bara att ordna sig, det kommer att bli så otroligt awesome det här. Till sist. Hejja dig som kämpar! Och fyfan vad jag inte ser fram mot det där (som även väntar mig efter att jag varit mamma"ledig" klart).

    SvaraRadera
  2. Och om du någonsin tvekar är det bara att fråga oss hur mycket vi tror på dig <3

    SvaraRadera