onsdag 28 augusti 2013

dagens

Snor en dagens-lista från min favvo-förläggare.


Dagens diagnos: Frisk och kry. Dock kände jag mig svag på gymmet, speciellt i axlarna. Söndagens klättring som fortfarande sitter i!
Dagens väder: Sommarvärme! Lövly!
Dagens to do: Gymmat. Jobbat lite. Fixat hösblommor på balkongen. Bakat bröd och kokat morotssoppa.


Dagens ben: Bara, till klänning. Inga strumpisar innan 1/9 ju!
Dagens hoppas hoppas: Jag är kallad till en jobbintervju. Hoppas jag får jobbet (immunologiskribent!) och att jag har tid med det.
Dagens plan: Att vara helt ledig i morgon. Cykling på förmiddagen och fika med vän på eftermiddagen.
Dagens plan 2: Läsa på inför ett arbetsprov för det där jobbet.

3 kommentarer:

  1. Har också haft bara ben idag, och klänning. Underbart! Håller tummarna för att du får jobbet!

    SvaraRadera
  2. Yay för jobbintervju och bara ben! Och höstblommor! Tänkte på såna för fem minuter sen när jag vattnade mina pelargoner :)

    SvaraRadera
  3. MYNTAN! Har du kastat myntan?

    (Håller jobbtummarna)

    SvaraRadera