måndag 30 september 2013

dagens

Uppgift: Lämnat in skoluppgift. Jobbar.
Nästan miss: Tänkte börja jobba kl 12. Kom i sista sekunden på att det var viktigt möte kl 10.
Uppvaknande: Kl 05. Hemskt onödigt. Men jag hann tänka igenom dagen och kom på det där mötet.
Mys: Både ett och två barn som tassade upp till min säng på morgonkvisten så vi kunde morgongosa.
Skor: Whyred Pallenberg. De gamla bloggklassikerna. Har inte använt dem på länge, men de är ju najsa!


Logistik: Jag ska jobba till efter 18 (event på jobbet, och jag är ju eventansvarig) och föräldramöte kl 18.30. Maken får lämna barnen hos grannarna och gå på mötet. Jag hastar hem.
Älsk: Den här blandningen av jobb och plugg. Blir aldrig tråkigt, och faktiskt inte så stressigt heller. Mest bara kul. Ingen måndagsångest här heller.
Träning: Gymmet innan jobbet. Överkropp och framförallt axlar och rygg fick sig en rejäl omgång. Viruset verkar vara borta för den här gången.
Flytt: På jobbet. Nytt kontor. Inte lika överdimensionerat som det förra. Nu sitter jag i ett hörn i typ en hall. Men ändå rätt ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar