onsdag 29 januari 2014

åh älskade fleece!

Jag är inte en person som har på mig snygga kläder hemma. Nej, så fort jag landar i hemmets lugna vrå är det mjukiskläder som gäller. Under vinter helst sådana i fleece. För trots att vi fick våra element fixade förra vintern och nu slipper innetemperaturer på under 17 grader vintertid så är vår lägenhet inte direkt varm. Därför: fleecebyxor, fleecetröja och lammullstofflor. Mmmm. Därför får ni ingen outfitbild i dag. För japp, jag sitter hemma med den där himla hemtentan i dag också. Men nu har jag börjat på riktigt och har stora förhoppningar att ha en första färdig version i dag. Dessutom: tänker hinna tvätta en maskin samt köra ett hemmaträningspass. Måste ändå fräscha upp mig hyggligt inför en kvällsdejt med min frisör i kväll, så då kan jag lika gärna svetta ner mig lite innan duschen. Trettio minuter med kettlebellsen ska jag hinna med!

Ursäkta meningslöst inlägg.

1 kommentar:

  1. Haha, jag också - har alltid samma mundering på mig hemma: mysbrallor och tjock stickar tröja och raggisar. Superskönt!

    SvaraRadera