lördag 5 april 2014

om all tid som bara forsar förbi

Jag gillar verkligen det här med att hålla på med flera saker samtidigt. Projektledar-Frida varvas med student-Frida, och så har jag börjat smyga i gång frilans-Frida. Fast det som händer är att bloggen blir lidande. Speciellt med vårens andra förkylning i kroppen. Men så får det vara.

I går blev det i alla fall lite oplanerat fredagslyx. Barnen gick hem till en kompis på middag, så jag och maken gick på resturang! Vår favorit, och åt favoriträtterna. Hemma lagom till att hämta barnen strax efter sju. Somnade strax efter 21 pga extremt trött.

I dag har vi köpt gummistövlar och gympaskor och skejthjälmar och balkongblommor. Nu är barnen hos kompis, mannen på springtur och jag fick nöjet att röja i hallen samt storhandla...

I kväll blir det kroppkakor, hela familjens favvo!

2 kommentarer:

  1. Perfekt att kunna hitta tid och plats för en middag ute! Speciellt när det är lite körigt. Försök se till att det inte blir för körigt bara.

    SvaraRadera
  2. I will not: ja, jag försöker!

    SvaraRadera