torsdag 19 mars 2015

torsdag

Sov sammansnurrad med barnen i dubbelsängen, som vi alltid gör när maken jobbar natt.
Skickade iväg barnen till skolan själva eftersom jag var mitt i en telefonintervju när det var dags att gå.
Skrev en kommentar till ett inlägg i en blogg som blev väldigt självutlämnande och känslosam.
Började gråta lite.
Försöker sammanställa massa intervjuer och rapporter till ett vettigt reportage.
Ska i väg och hjälpa till lite på ett evenemang över lunch.
Vill inte, men har lovat (och får betalt).
Är snorigast i Mellansverige, har till och med snor (?) i örongångarna (= känns som lock för öronen).
Undrar när jag ska bli helt frisk.
Har inte sett något norrsken.
Ska repa i kväll.
Kanske ser jag norrskenet då, när jag cyklar hem från repet.
Ser inte fram emot det utlovade snöslasket i morgon.

2 kommentarer:

  1. Ibland är livet inte lätt, men det är väl det som gör en till människa. Jag hejar i alla fall på dig! Kram!

    SvaraRadera
  2. Kära tid. Hoppas det känns bättre idag! Trevlig helg!

    SvaraRadera