fredag 29 januari 2016

en snodd lista

Pernilla hittade på. Linda K snodde. Jag snor vidare. 


Dagens förvåning: den där jobbförmiddagen gick ju ganska fort. 

Dagens inse-för-fan: Jag ÄR rätt bra på mitt jobb och kommer att klara alla deadlines.

Dagens put-a-smile-in-my-face: Stugan baby! Helg i stugan som vi startar med plockmiddag och fredagsmys. 

Dagens humör i övrigt: Trött och lite sur över strul på jobbet. 

Dagens mantra: Jag ÄR bra och kompetent. 

Dagens insikt: Fasen vad jag kommer sakna den kollega som hipp som japp lämnar jobbet nu. 

Dagens homecomer: Vi, som kommit hem till stugan. 

Dagens jag-kikar-på: Inget just i dag. Men frestas alltid av massa fina skor. 

Dagens ögon: har målade ögonbrynen. Brukar de aldrig ha, men fick ett ryck häromdagen och köpte ögonbrynspenna, för det har jag förstått att man ska ha...?

Dagens låt: Marit Bergmans nya. Loop-lyssnade hela förmiddagen. 

Dagens ordspråk: själv är bäste dräng?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar