fredag 29 januari 2016

bläk!

I går var ingen bra dag. Jag var journalistfrida och jobbade hemma, men det kändes som om jag inte fick något gjort. När jag tänker efter så gjorde jag två intervjuer, läste på massor och började skriva på en artikel. Jag är nog bara lite stressad pga håller på med 6 artiklar samtidigt och det blir lite snurrigt i mitt huvud. Vill helst att allt ska vara klart typ i förrgår, fastän jag har intervjuer kvar att göra och inte deadline på en månad än.

Oh well, var hemma på kvällen, trots att jag egentligen repar på torsdagar. Maken jobbar och barnen sade egentligen ja till att vara ensamma hemma en stund, men jag pallade inte att visa mig bland folk, så jag var hemma och gosade (bråkade) med barnen och gick och lade mig tidigt. Kändes som det bästa att göra.

I dag lite bättre. Är på projektledarjobbet och mailar och fixar grejer, men ska snart dra hem, via gymmet. I eftermiddag drar vi till stugan, för en helg i Järvsöbacken. Åh, nu är jag så sugen på att åka skidor! Yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar