tisdag 8 mars 2016

the perks of vara arrangör till klädbytardag

På söndag hostar jag en liten klädbytardag hemma hos mig. Kläder som blivit liggande i garderoben, men kanske är förfina för återvinningen ska fram och kanske få ett nytt hem (om någon som läser här vill bli inbjuden så hojta till bara). En av de inbjudna kunde inte komma, men lämnade lite kläder hos mig för dagen ändå. Bland annat denna underbara tigertröja, som jag snabbt som attan norpade åt mig. Några fördelar ska man väl få för att vara värdinna?


Fotade visst gårdagens outfit också, men den hann aldrig upp. Så ni får alla kort, lite hej kom och hjälp mig sådär. Den rosa sjalen passade väl egentligen inte till det övriga, men jag var så kall att den åkte på framåt eftermiddagen.

5 kommentarer:

  1. Så himla bra idé, det där med klädbytardag. Om man vet att man är ungefär lika stora, förstås. Du gjorde helt rätt som snodde åt dig den där tröjan, cool ju.

    SvaraRadera
  2. Skulle så gärna vilja komma, men får inte riktigt ihop mitt schema i helgen.

    SvaraRadera
  3. I will not: ja, det kan ju vara lite krux med storlekarna, men jag tänker att alltid hittar man något.

    Cecilia: jag förstår, det är mycket man vill hinna med! En annan gång!

    SvaraRadera
  4. Vi har ett par klädbytardagar per år i min vänskapskrets, typ en på våren å en på hösten. Väldigt trevligt! Vi kallar dem "Naked Lady parties". ;)

    SvaraRadera
  5. Erika: det låter ju helt underbart!

    SvaraRadera