tisdag 13 september 2016

dagens Frida

Inte många tillfällen att fotografera outfits nu för tiden. I alla fall, i dag blev det i hissen och på toa. Clownbyxor och en urgammal top med spets, som jag insåg fått några fläckar som inte verkar gå bort. Surt.


Jobbar på som en tok, och är helt mör efter ett tufft yogapass i dag. Fundera på att köpa träningskort på Friskis&Svettis pga nära där jag bor. Inte för att sluta med yogan, utan som komplement. Min rygg är väldigt ledsen över att jag ägnat mig så lite åt styrketräning på sistone. Och Friskis är det gym som ligger absolut närmast där jag bor, så dit kanske jag kommer i väg, även på trötta vinterkvällar?

Näpp, nu är det dags för ett webbinar, visst är jag modern?

1 kommentar:

  1. Hej igen, jag var också i gym i dag och gjorde lite wall-tennis. Jag har hört att yogan är jättebra för ryggen! Vi har också Friskis, men jag gör gym i Tali tenniscentrum. En stilig blus med vacker spets!!

    SvaraRadera