lördag 11 februari 2017

pendeln. På en lördag?!

Jo jo, drar till Huvudstan i dag med. Heldag med syrran, mamma och pappa. Först ska jag och syrran på smink-party. Känns väldigt 80-tal, men blir nog kul, och kanske kommer jag hem med någon fin produkt. 



Därför sitter jag nu osminkad på pendeln. Vacker som få. 

Sen väntar lunch och musikal, julklappen till föräldrarna. Tur att jag har en så fixig syrra som ordnar så fint!

I går hade jag som vanligt ledig fredagseftermiddag. Barnen tog med sig massa kompisar hem och jag bjöd på lyxmellis och sedan spelade de in en film de själva hittat på. 



Kreativa ungar! Trots att jag kan få spunk på ljudvolym och stök älskar jag när barnen tar hem kompisar, drömmen är ju att ha ett hem fyllt med vänner, både till barn och vuxna. Därtill borde vi ha ett större boende, men då blir det i något annat område (vårt är för dyrt), där bi inte känner någon. Åh, bostadsångesten! Eller så renoverar och fixar vi bara upp det vi har? Och blir bättre på att städa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar