onsdag 17 maj 2017

tjing tjing

Stämmer väderleksrapporterna är detta sista dagen med kyla och regn på ett tag nu. Hurra i så fall. Jag för-firar lite med strumplöst. Men höll på att frysa ihjäl när jag gick tvärs över gatan för lunch med en vän. Vi är bara två på mitt nya kontor, och den andra är en (förvisso trevlig) britt som inte direkt äter lunch (hon tar en smörgås vid skrivbordet). Så jag försöker hitta lunchsällskap de dagar jag inte har matlåda. Är tillbaka i samma område i Uppsala som jag jobbat alla år (förutom året i Solna då) så jag har rätt många bekanta här omkring. Så många lunchdejter att styra upp alltså! Dock är utbudet här inte det roligaste. En rolig, ny grej är i alla fall att det står en foodtruck här utanför varje dag, olika varje dag i veckan. Kommer ju bli supernajs nu om det äntligen blir lite varmt.


Tog mina gröna sammetsbyxor som jag köpte till jul. Har inte använt dem sedan dess, men de funkar ju bra nu också, tycker jag. Dessutom är de supermjuka och sköna, win på den! #teammjukabyxor

3 kommentarer:

  1. Men shit vad långt hår du fått! Snyggt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack! Fast just nu tycker jag att det är ganska mesig längd. Är sugen på typ lång page (fast sen ledsnar jag väl och klipper mig kort igen. Kort hår FTW!).

      Radera