lördag 19 maj 2007

desperado

När en gravid kvinna blir riktigt desperat äter hon Billys sunk-pizza. Måste verkligen se till att det finns bättre "snabb-mat" hemma. Jag börjar känna mig som i början av graviditeten; pendlandes mellan total avsky och "jag-måste-ha-mat-NU" Gärna fett och salt. Sötsaker får mig nästan att må illa. Det enda som går i är BigPack vanilj ibland. Hur ska detta sluta? Försöker i alla fall stoppa i mig lite grönsaker eller frukt vid varje tillfälle, så att jag får i mig nåt som är nyttigt.

Ursäkta att alla mina inlägg bara handlar om hur ynklig jag är. Kanske ska jag börja recenscera alla böcker jag plöjer?

2 kommentarer:

  1. ynka på du, det är din blogg!
    men bokrecensioner är förstås välkomna, behöver tips! :-)

    hoppas blodtryck och huvudvärk ger med sig så ni mår bra snart igen alla tre!

    SvaraRadera
  2. kapybaran: skriver upp boktipslista som ett potentiellt blogginlägg att fila på!

    SvaraRadera