onsdag 29 augusti 2007

godkända

I dag var det alltså dags för återbesök på neo. Maken jobbade natt och sov kvar på sjukhuset. Prinsessorna och jag hade en soft förmiddag och jag hade planerat allt jättebra för att hinna i tid. Fast jag hade inte planerat för att Signe skulle räserbajsa precis innan vi skulle gå. Jaja, det blev en "power walk" av det hela och vi hann i tid. Båda tjejjorna fick godkänt av tant Doktorn, även om Stella är lite efter Signe. Men det har hon ju varit hela tiden, så det är ingen fara. Strosade hemmåt i det faktiskt ganska trevliga vädret. Fikade i Botaniska trädgården (mycket barnvagnsvänligt fik) och hämtade lite paket på vägen hem. Tavla till barnrummet från Isa Form (den här fast blå) och kläder till mamman. Nu sover sessorna sött och föräldrarna slappar. Nice.

4 kommentarer:

  1. Härligt att återbesöket gick bra! Tänk att du kommer i jeansen igen! WOW!

    SvaraRadera
  2. vad skönt -grattis till tjejorna!

    och isatavlorna är ju galet fina. sugen på en till köket... men har ju precis shoppat mina mattor. Hejda dig, kapybaran!

    ps blir såååååååå uppsalanostalgisk när du ger såna miljöbilder. botaniska... måste nog pallra mig upp nån dag.

    SvaraRadera
  3. Det skulle väl vara mera konstigt om Stella plötligt skulle vara före Signe?! Fast det antagligen kommer att hända någon gång utan att det är konstigt heller. Utveckling är ju inte helt linjärt.
    Mina tajtaste jeans blev omsydda till ett par jättegulliga hängselbyxor till din lillasyster en gång...

    SvaraRadera
  4. camilla: ja, nåt tack ska man väl få för att man helammar hungriga tvillingar!

    kapybaran: hör av dig om du är sugen på en Uppsala-dejt!

    mams: nej, de är ju två olika individer, så det är inte konstigt om de är lite olika!

    SvaraRadera