torsdag 30 augusti 2007

nya frippen

Solbrillorna har jag för att jag vill verka tuff.

8 kommentarer:

  1. Mycket snyggt! Och du är väldigt tuff i solbrillorna. ;)

    SvaraRadera
  2. Snajsigt! Och vilken lyx att få sitta hos frissan i lugn och ro en timme. And you're worth it:D

    SvaraRadera
  3. cecilia: tack! brillorna skymmer de mörka ringarna under ögonen

    anna: tackar! det var verkligen lyxigt!

    SvaraRadera
  4. Åh, rätta takter. När man är mamma så måste man få fräscha opp sig lite ibland :D Du blev jättefin, solbrillorna är ju bara grädden på mooooset :D Jag tycker absolut vi tar en storträff. Det är ju Emmas o min tur att fixa middag till oss allihop. Så svårt kan det ju inte vara att ordna en tid som passar oss alla? Emma o Ville ska ju kläcka i november, så innan eller före med råge bör vi ju ta, så det inte dyker upp något. Vi får ordna! //J

    SvaraRadera
  5. Cool frilla. Helt klart! Inga långa tesar för tjejerna att dra i.

    SvaraRadera
  6. jänni: vore störtkul om vi kunde dra ihop hela gänget!

    ingis: tack!

    act as if: tack! jag är en korthårig tjej innerst inne. fast ibland får jag för mig att spara ut det...

    tina: tackar!

    SvaraRadera