tisdag 9 oktober 2007

ditt och datt

Det var kul att repa i går. Jag har inte rört klarinetten på, typ ett halvår. Prinsessorna uppförde väl sig sådär när jag var borta. Tur att de har en far med en ängels tålamod. I dag har vi varit på öppna förskolan. Jag tror de gillar att vara bland folk och ha lite nytt att kolla på. Sångstunden gillar de definitivt. Signe skrattade sig igenom det hela (hon har verkligen blivit en liten skratt-fia!) och Stella somnade. Tog en liten promenad i höstvädret på eftermiddagen. Premiär för fleeceoverallerna, det är ju kallt! Precis när jg inte orkade dra runt en skrikande Signe och småmissnöjd Stella längre och gick hem så somnade de! Eftersom de var så varmt klädda fick de ligga i barnvagnsinsatserna och sova på balkongen. Och jag hann läsa några sidor Harry Potter. Sen fick vi besök en sväng av vännen S som ännu inte beskådat våra underverk. Hon kom, hon gullade och hon drog igen. Bissy lady! Nu äter/sover sessorna så de ska orka hålla låda tills sent i kväll.

2 kommentarer:

  1. Men det var en uuunderbar halvtimme med dina klämgoa tjejer! Härligt att se dig och lägenheten också, det är sååå fint! Kommer snart igen... och DÅ tänker jag skrämma och klämma på er ÄNNU längre!

    Kramalamaz
    / S

    SvaraRadera