lördag 17 november 2007

what a day this has been

Övergiven av maken såväl dag som natt har jag och Sessorna varit på egna äventyr idag. Packade in oss i bilen och hämtade upp vännen U med en bruten tå och styrde sedan kosan mot Sveriges Närmaste Stad. Lyckades på tre timmar gå i tre affärer samt käka lunch. Vi var inte så snabba, men hade ack så trevligt! Jag är ju inte så bortskämd med att gå på stan nu för tiden, så detta var underbart! Fyndade en klänning på rea på Lindex. Sen åkte vi hem till U. Med våra fyra barn ihop blev der liv i luckan vill jag lova, jag är helt slut. När jag körde hem var det värsta dimman och Prinsessorna vrålade, ingen underbar kombination. Men nu är vi hemma och Signe har knoppat in. Stella är fröken piggelin, så hon får sitta med mamma och blogga och se på tv. Chokladen håller jag dock för mig själv...

Hoppas alla ni har en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar