onsdag 23 januari 2008

dagens genidrag

Att byta plats på middag och mellis för sessorna. Jag brukar ge dem mellis när vi kommer hem från eftermiddagspromenaden och sen middag några timmar senare. Mellis äts glatt medan middan går det sisådär med. Så i dag gav jag dem middagsmaten nu i stället. Det slank ner hur lätt som helst. Lax och broccoli kokad i kokosmjölk samt brysselkål stod på menyn. Mums tyckte Sessorna. Själv föredrar jag ändå mellis vid den här tiden, så jag mumsar apelsin med yoghurt, russin och kanel. Det slinker ner.

4 kommentarer:

  1. Fiffigt! Man vill ju gärna att de äter riktig mat och inte bara mellis.

    SvaraRadera
  2. T o m broccolin slank ner! Bravo! Så vill jag bara passa på att gratulera sessorna på 8-månadersdagen!
    Kram mams

    SvaraRadera
  3. stort! och grattis till krypsessorna:D

    SvaraRadera
  4. mickis: precis!

    mams: Sessorna tackar för gratulationerna

    anna: ticktack ;)

    SvaraRadera