lördag 5 januari 2008

en lördag i Gurkstan

I dag fick jag gå en sväng på stan alldeles själv. Fast jag är inte så bra på att shoppa längre. Provade massa på H&M, men kom bara ut med leggings och lite strumpor. Köpte en mysklänning i en annan affär som jag inte minns vad den heter. Inte så mycket shoppat direkt. Men ändå (en främling) (som LindaK skulle sagt). Och födelsedagspresent till lillasyrran. Men det kan ju inte avslöja vad det är här, i fall hon läser.

Nu på eftermiddagen åkte vi på utflykt och handlade barnrumsmatta. Vi hyser nämligen förhoppingar om att kunna flytta hem inom kort och då ska Sessornas rum inredas klart och flyttas in i. Röd prinsessmatta till Sessorna! Och så fina tavlorna från Minna och Isa. Kommer bli hur fint som hellst. Funderar på en Fatboy också att mysa i.

6 kommentarer:

  1. jag är alltid lite chockad, och stolt, när jag kommer hem tomhänt :)

    SvaraRadera
  2. linda k: jag å andra sidan verkar glömt bort hur man shoppar. shopping och tvillingvagn går liksom inte ihop...

    SvaraRadera
  3. mmm det förstås. jag tror inte jag kommer lyckas glömma med enkelvagn...

    SvaraRadera
  4. linda k: klar inte shoppingmästaren kommer glömma!

    SvaraRadera
  5. Det har verkligen blivit jättesvårt att shoppa efter barnafödande. En sak jag kom på efter ett tag var att det faktiskt underlättade att gå in i affärer och inte bara titta in genom fönstret. Men det verkar ju du ha kommit på :)

    SvaraRadera
  6. e: det underlättar ju sannerligen ;) fast det är som sagt ändock inte lätt!

    SvaraRadera