fredag 25 januari 2008

glädjefnattig

Så kände jag mig i går kväll. När jag för första gången på länge var och repade med min orkester. Att träffa alla vänner, spela musik och känna den där gemenskapen. Att jag dessutom fick veta att en av tjejerna väntar tvillingar gjorde inte saken sämre! Jag ska lära dem allt jag kan.

Sen toppades denna underbara kväll med att Sessorna sov hela natten. Lite gny vid 05.30 som maken tog hand om och sen vaknade de kl 07.00, precis som vi tycker är bra. Åh, detta ljuva liv!

Och i dag är det fredag och hårklippningsdag.

4 kommentarer:

  1. Hurra, vad härligt! Grattis till sömnen, till 8-månaders krypsessor, till spelande, till vänner, till musik och till en ny frisyr. Tänk att livet kan vara så oändligt härligt:D

    SvaraRadera
  2. NU hann ju Anna före med att skriva allt jag skulle skriva :-). Trevlig helg

    SvaraRadera
  3. ja, men jag hakar på Anna ser dej-inlägget helt enkelt. Ordagrant.

    Lycka till med klipperiet!

    SvaraRadera