fredag 29 februari 2008

nostalgi

Eftersom "På spåret" (jag veeet, pensionärsvarning!) är slut så får jag titta på "Så ska det låta". Och nyss sjöng de Somethin´stupid. Finaste sången som finaste vännerna sjöng under vår vigsel. De sjöng även Come rain or come shine, vilken är min och makens absoluta favoritlåt. Hittar dock ingen inspelning med Monica Zetterlund på nätet nu, men ni får tro mig när jag säger att det är den finaste låt som någonsinn skrivits, och när Monica Z sjunger står tiden still. Om ni bara ska köpa en skiva till i ert liv så köp Waltz for Debby med Monica Z och Bill Evans!

2 kommentarer:

  1. Måste bara säga att jag blir alldeles glad av din nya header. Lite rörd av bilden där sessorna ligger bredvid varandra och fnissigt glad av bilden där en sessa kryper över den andra (jag ser inte skillnad...).

    SvaraRadera
  2. e: tack, va glad jag blir! Det är Stella som kryper över Signe. Inte så lätt att se skillnad ;)

    SvaraRadera