fredag 23 maj 2008

fyra gånger fem

Linda K utmanar alla och jag är inte sen att hänga på:

5 saker på min “Att göra lista” idag
1. Baka en kaka (check)
2. Snabbstäda (check)
3. Kalasa
4. Träna step up
5. Hälsa svärmor och svägerska välkomna till Lärdomsstaden

5 dåliga egenskaper: oflexibel, lättirriterad vid stressade situationer, dålig självbild, gnällig, kan ej hålla ordning på viktiga papper

5 platser där jag bott:
1. I radhuset med mamma och pappa
2. I villan med mamma och pappa
3. I studentlägenhet med tre polare
4. San Franscisco
5. Luthagen (ensam), Luthagen (sambo), Luthagen (med familj)!

5 jobb som jag haft:
1. Cafébiträde
2. Pappersarkiverare på ABB
3. Labbass
4. Doktorand
5. Forskare

Eftersom Linda redan utmanat alla så tar väl utmaningen slut här.

2 kommentarer:

  1. san francisco - hur coolt som helst ju :)

    SvaraRadera
  2. sara: eller hur ;-) fast jag bodde bara där i 8 månader.

    SvaraRadera