onsdag 30 juli 2008

Gött på Gotland

Bloggtorkan beror på att vi är inne på andra veckan på Gotland, och här är det så fantastiskt skönt att man inte vill/orkar starta nån dator eller annan multimedia. Nu var jag dock tvungen att boka biljetter hem (verkligheten i form av jobb närmar sig). Och då kan jag inte hålla mig borta från bloggen. Kan bara meddela att vi har det oförskämt bra. Vädret är underbart och hela familjen njuter. Sessorna badar, busar med mormor och morfar, badar lite till, leker med sysslingar och har det bra. På kvällarna njuter vi fina solnedgångar och god mat. I morgon ska vi fira min farmor som fyller 85 år. Pigg som tusan.

Hoppas ni har det lika lovely som jag!

puss

5 kommentarer:

  1. men åh, njut så mycket du bara kan av att vara multimedia-fri. Tids nog börjar allvaret, precis som du skriver, men fram tills dess tycker jag att du bara ska vara och ha en fortsatt fin sommar!

    SvaraRadera
  2. Vilken yppgerlig anledning till bloggtorka. Hoppas det fortsätter vara lika härligt.

    SvaraRadera
  3. låter fantastiskt... samla krafter för vardagen nu!

    SvaraRadera
  4. Härligt!! Saknar dig, har i evigheter tänkt hälsa på! Jag börjar iaf. återkomsten e. semestern med att ta ledigt på fredag... ;) Ha det fortsatt härligt!!

    SvaraRadera
  5. yogamamma: precis vad jag har gjort!

    e: härligt var bara förnamnet!

    fru a: känner mig faktiskt riktigt styrkt efter denna underbara semester.

    emma h: saknar dig med!

    SvaraRadera