fredag 26 september 2008

utmaning

Fru A utmanar mig, och jag är inte sen att hänga på.

reglerna: svara på alla frågor. välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. vilken mat äter du ofta?
Dinkelgröt varje morgon. Köttfärssås och spaghetti och lagsagne är alltid gott. Och på sista tiden har det blivit mycket blodpudding (sessorna älskar)

2. när du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av? Det beror precis på kalaset. Men jag gillar nog att bli uppassad ;-)

3. var sitter du helst när du bloggar?
I soffan med laptopen i knäet.

4. köper du ofta Triss?
näe

5 . vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Bröllopsresan i Italien, Toscanas landsbygd!

6. vilken tv-kanal tittar du på mest?
Det är nog femman faktiskt. Nästa vecka börjar alla bra serier!!

Jag skickar vidare till Emma, Anna, Atomflickan och Glamour och Fläskpannkaka. Häng på!

7 kommentarer:

  1. åh, Toscana måste ju alla gånger kunna mäta sig med Sicilien!

    SvaraRadera
  2. fru a: jag har inte varit på Sicilien, men jag ääälskar Toscana!

    SvaraRadera
  3. Yay, jag har längtat så efter alla bra serier!! =) Kram! (jag pyser till London den 21/10, fick tag på biljetter för 10 kr t/r pp... :D )

    SvaraRadera
  4. Äh, det är jag som råkade bli anonym, himla känsliga laptop som inte gör som jag vill.. ;)

    SvaraRadera
  5. londonemma: åh, jag är inte ett dugg avis...

    SvaraRadera