måndag 27 oktober 2008

ytligheter

I helgen beställde jag en platt-tång och i dag har jag shoppat loss på i.d smink. Attans så snygg jag ska bli.

När vi ändå är inne på ytligheter så kan jag passa på och lufta mina friyrfunderingar. Ni som känner mig sen gammalt vet att jag gillar att fixa och experimentera med mitt hår. Nu har jag en hyfsat lång page i nästan min egen hårfärg. Väldigt ospännande för att vara jag. Men jag tror jag passar i det. Dock är jag sugen på lite förändring. Har varit inne på detta spår tidigare, men inte gjort slag i saken: go blonde! Inte som superduperplatina-blekning (det har jag faktiskt gjort, 1 cm och superblekt, ingen kände igen mig), utan så där lite snyggo-blont i lite olika halvljusa nyanser. Tror ni inte att jag skulle se ut lite som Kate Moss då (att jag även skulle behöva loosa 20 kg behöver vi inte bry oss om)?

4 kommentarer:

  1. Go for Kate, säger jag, som är inne lite på samma bana

    SvaraRadera
  2. Med risk för att vara tråkig: jag tycker du passar så bra i den färgen du har nu, så tycker du ska behålla den. Förresten glömde du säga att du hade oranga fläckar i det superblekta... eller var det två olika frisyrer kanske...?

    SvaraRadera
  3. yogammama: attans så snygga vi kommer bli!

    johanna: men du känner ju mig, jag blir så lätt frisyrrastlös (och du har rätt om den orangea fläcken...)

    akan-kakan: ja, jag tror banne mig det är dags nu!

    SvaraRadera