tisdag 30 december 2008

nyårskrönika

Alla tidningar gör det. Många bloggare. TV. Jag ska väl inte vara sämre. Försöker mig på en årssammanfattning.

januari
Året började i exil i Gurkstan då vår lägenhet fått en vattenläcka. Sessorna sov fortfarande uruselt. Mot slutet av månaden fick vi slytta hem igen, och passade då på att göra den s.k. "sömnrevolutionen". Efter det sover vi alla fyra gott om nätterna. På sin 8-månadersdag lärde sig Signe att krypa. Stella var strax efter. Vi fick årets första magsjuka och min frisör övergav mig. Jag har ännu inte hittat nån ny favorit.

februari
Vi åkte till fjällen med makens familj. Stor succé. Sessorna lärde sig ställa sig upp. Årets andra magsjuka var på besök.

mars
Kändes som en lång grå månad. Sessorna fick sina första tänder och jag promenerade och lagade mat. Sessorna vaknade tidigt, tidigt, och jag morgonbloggade mycket.

äsch, nu strular bloggen och jag kommer inte åt arkiven längre. Fortsätter senare.

2 kommentarer: