fredag 16 januari 2009

hedrad

Det är ju lite egoboostande att blogga. Ni mina fina läsare ger mig massa respons på mitt blandade svammel, och nu har jag fått en fin utmärkelse, från både Atomflickan och Issevisse;

Länk
Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg och länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till de Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos dem, om att de har fått den! Det är med en stor ära som jag ger den här Awarden vidare till:

11 kommentarer:

  1. Oj, jag känner mig enormt hedrad och rodnar klädsamt.

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis - det är du värd!

    SvaraRadera
  3. Vilken ära. Tack snälla. Och grattis till din egen award!

    SvaraRadera
  4. ooooh! min allra förstaste award -en får tacke!! ödmjukast!

    och du är definitivt värd en -GRATTIS!

    SvaraRadera
  5. Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :-)
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Fröet: tack! Jag nominerade inte dig eftersom du inte har en direkt mammablogg. Men jag gillar din blogg massor!

    Yogamamma: tack, och varsågod!

    Kapybaran: det var så lite!

    fru A: vassego!

    e: enjoy!

    Jenny: kul! Hoppas även ni får en trevlig helg.

    SvaraRadera
  7. Tack! Vad glad jag blir :-)

    SvaraRadera