fredag 20 mars 2009

sjukstuga

Förkylda Sessor = gnälliga Sessor --> mamman gör nästan vad som helst för att hålla dem nöjda.


Scenariot just nu:

  • Tvilling 1: leker intensivt med mammans mobiltelefon. Troligtvis ringer hon upp halva telefonboken (nej, jag vet inte hur man sätter på knapplåset, det är ju en såndär viktelefon)
  • Tvilling 2: ritar. På papper, på bordet, på sig själv.
  • Mamman: försöker hålla koll på båda Sessorna samt blogga. Det är i alla fall ingen som gråter just nu.

5 kommentarer:

  1. Hoppas att Sessorna är pigga och krya snart igen!

    SvaraRadera
  2. Susanne: det hoppas jag också!

    SvaraRadera
  3. ibland är man väldigt väääldigt tolerant :D

    SvaraRadera
  4. Hoppas de mår bättre nu!
    Jag chockade mig själv genom att gå upp 8 & storstäda. Nu ska jag lösa melodikrysset. Hm, är det så här det är att vara 30+?? Haha.

    SvaraRadera
  5. Linda K: eller hur!??!

    Emma: japp, nu börjar de pigga på sig. Skönt att ha det städat när helgen börjar. Hoppas du får en fin helg!

    SvaraRadera