fredag 24 april 2009

five

Emma och Linda vill att jag är listig. Så då får jag väl vara det.

fem accessoarer

förlovningsringen.
vigselringen.
doktorsringen.

marimekkoväskan. återkommer alltid till
marimekkoväskan.


fem plagg
svart pennkjol från Monki. känner jag mig alltid snygg i.
koftan från Dagmar. som jag tillslut köpte.
fina klänningar. som jag använder allt för sällan.
skinnjackan. eftersom jag är en modebloggswannabe.
svarta strumpisar. funkar nästan jämt.

fem skor
acne pistols. jag fick ju överta Lindas som var förstora. för henne.
converse. fast jag har bara två par.
gula sneakers. jag och Uma Thurman.
curlingkängor. bästa vinterskorna. som nu bor på vinden.
träskor. från Hasbeens som ska användas flitigt i sommar.
havaianas. svart och vita. är egentligen de enda skorna jag vill använda på sommaren.
oj, det blev visst 6...

fem skönhetsprodukter
hudkräm från apoteket. apoteket rules.
foundation & rouge I.D.
mascara. från nåt märke jag inte minns.
elisabeth arden 8 hour cream. till läpparna.
massa ögonskugga. när det är fest.

fem bloggar som kanske vill svara på samma sak?
ah men hörrni. alla som vill kan väl hänga på?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar