lördag 9 maj 2009

hur kunde jag glömma

Mellan sandlådan och barnkalaset kutade jag ner en sväng på stan. Det var inte igår. Jag nätshoppar (ju) en del, men att gå på stan är en lyx som jag sällan har tid med. Men i dag hann jag alltså med en sväng. Gick till skomakaren som man nästan alltid blir lite utskälld av men som jag ändå av nån underlig anledning ändå gillar. Lämnade in ett par jeans hos skräddaren för uppläggning (ja, jag är en syokunnig pygmé så jag lämnar mina jeans till skräddaren). Budgetshoppade lite på HM och Gina Tricot. Gina har ju en del fina och framför allt billiga basplagg, men ack så trångt det är bland alla kids som river och sliter i topparna. Jag orkade inte inte prova, men som tur passade allt.

Ja, det var bara det. Sorry. För vem är intresserad av mina shoppingrundor?

7 kommentarer:

  1. Nätshopping är räddningen ;)

    SvaraRadera
  2. Nätshopping är helt ok, men visst är det härligt att springa inne i butikerna och shoppa. Gött att du hann med det. Och vem sjutton är sykunning? Mina kunskaper sträcker sig till raksömmar och att sy i knappar.

    SvaraRadera
  3. Fröet: sannerligen!

    Susanne: jag har inte ens en symaskin ;)

    SvaraRadera
  4. Jag är intresserad! Men jag är nog som du...en nätshooppare! Enkelt och smididgt, kommer direkt ner i brevlådan.

    SvaraRadera
  5. Jag är också intresserad! Håller med om Gina, det är alltid kaos så jag går nästan aldrig in även om de som sagt har en del fint.

    SvaraRadera
  6. Emma: synd med Gina alltså!

    SvaraRadera