tisdag 26 maj 2009

That 70's show



I dag är jag som tagen ur en tv-serie.

12 kommentarer:

  1. Haha, jag måste bara få fråga. Passar du på att posera framför datorn när rumskollegan är och hämtar kaffe, eller? :P

    SvaraRadera
  2. tina: japp! Eller när hon är på labb ;)

    SvaraRadera
  3. Men jisses vad stajlish! Vad har hänt med det där bygget egentligen? Som jag minns det var forskarna (som undervisade på grundutbildningen) en samling illa matchade sunkisar med förkärlek för udda rosa-röda färgkombinationer. Nuförtiden verkar det ju vara värsta catwalken! Måste nog shoppa lite innan jag vågar mig dit... ;)

    SvaraRadera
  4. Snajdig pose du fick till där på slutet! =)

    SvaraRadera
  5. Snyggt som tusan!! Riktigt fina poser!

    SvaraRadera
  6. mellanbarnet: de flesta ser nog fortfarande ut så ;)

    Pia: jag kände mig rätt cool!

    akan-kakan: visst sörru, jag är en naturbegåvning!

    Emma: thanko

    Mia: haha, tack!

    SvaraRadera
  7. tjohooo jag gillar dina poser :D

    SvaraRadera
  8. LindaK: ja, ibland får man till det ;)

    SvaraRadera