onsdag 12 augusti 2009

längtan

När jag är hemma mycket med barnen blir jag ibland lite rastlös och vill vara för mig själv lite. Men sen när jag lämnar Sessorna hos dagmamma-My (som de älskar) och jag går till jobbet (som jag älskar) blir jag lite vemodig och sen går jag omkring och längtar efter dem hela dagen. Men det är väl så det ska vara antar jag.




I dag har jag på mig ett fodral från American Apparel ovanpå en vit t-shirt. Till det tajts och kofta från Pia, samt sandaler från Acne (bloppade)

9 kommentarer:

  1. Det är nog så det ska vara.

    Vårt lilla troll har varit på besök på förskolan för första gången idag. Höll hårt i pappas hand :)

    SvaraRadera
  2. Johanna: spännande! Håller tummarna för att det går bra!

    SvaraRadera
  3. Så snyggt! Du och Igelkottan är precis lika fina i koftorna ;-)

    SvaraRadera
  4. Pia: koftan är verkligen helt ljuvlig!

    SvaraRadera
  5. Sandalerna var grymt coola åsså...

    SvaraRadera
  6. Kan det vara något i luften? Jag har också en dos vemodskänsla nämligen. Hoppas det går över snart!

    SvaraRadera
  7. Pia: tack, jag älskar dem!

    mellanbarnet: höstmelankolin?

    SvaraRadera
  8. Kan vara, men jag är vanligvis mer av en vår-melankoliker. Jag tror bara att det är omställningen från jobb till semester som tar ett tag, trots att man gillar båda.

    SvaraRadera
  9. mellanbarnet: sant, så sant!

    SvaraRadera