måndag 28 september 2009




När jag befann mig i Kgl Hufvudstaden en hel helg hann jag med att roa mig lite. En snabb sväng på stan. Dreglade över allt fint på Svenskt Tenn. Shoppade lite på Urban Outfitters. En tröja med markerade axlar, en varm sjal/poncho (jag hade faktiskt glömt min jacka hemma!), ett litet sött halsband samt ljuvligt lipgloss. Samt årets första julklapp. Det gäller att börja i tid. Senare på kvällen, innan jag däckade av utmattning tog jag en drink på Grand. Fint så det förslår.

Bootsen är gamla och inköpta i London. Jeansen är de allra mest älskade från H&M. Jag fasar för den dagen de inte håller längre.

6 kommentarer:

  1. Frida, gud vad jag gillar ditt hår. fönar du ut det på morgnarna, eller "bara är" det så där ändå? självfall eller bra klippning eller alltihop?

    SvaraRadera
  2. Linda: jag gör verkligen ingenting med håret. Tvättar det i snitt varannan dag, shampoo och mycket balsam. Sen borstar jag det och så får det självtorka. Ingen fön, inga produkter. Bra klippning och bra hår antar jag.

    SvaraRadera
  3. Cool tröja! Låter som en toppenhelg! Hade varit jättekul att vara där när du spelade, hojta till nästa gång!

    SvaraRadera