lördag 28 november 2009

adventsstök

Det är så rörigt i vårt vindsförråd att jag inte hittar vårt adventspynt. Så vi lagar julgodis i stället. Eller, jag lagar och Sessorna smakar. Det funkar fint för mig. Men jag hoppas vi hittar adventspyntet...


update: bara några minuter senare urartade allt: lakritskolan brände fast i kastrullen och Sessorna började "diska", vilket resulterar i vatten i hela köket. oh joy.

update 2: sen skar jag mig i fingret. nu sitter vi i soffan, köket är kaos och maken letar advendsstjärnor på vinden.

5 kommentarer:

  1. Åh, haha, jag tycker synd om dig samtidigt som jag skrattar, jag kan se det framför mig bara.
    Hade du kul på festen? KRAM!

    SvaraRadera
  2. omentjej: festen var superkul!

    SvaraRadera
  3. Oj oj oj... *skickar en nybakt lussebulle som tröst*

    SvaraRadera
  4. bengt: eller hur...

    Fröet: tackar!

    SvaraRadera