torsdag 17 december 2009

ahmenvaf-n

I går trodde jag ju att tillfrisknandet var nära. I morse steg jag upp i ottan och duschade. När jag stod i köket och förberedde morgongröten insåg jag att det inte var nån idé. Gick och la mig igen och tänkte att jag kan jobba i eftermiddag. Nu har jag ringt jobbet och sagt att jag inte kommer alls i dag. Det går inte.

Övriga i familjen är i alla fall friska så jag kan vara ensam hemma och ligga och huttra under en filt hela dagen. Förhoppningsvis är det vad jag behöver för att bli frisk nån gång.

2 kommentarer:

  1. Buu... stackare... Fast ibland vill man ju bara vara själv med sitt elände... Hoppas filten är varm iaf =) sänder en värmande *kram*

    SvaraRadera
  2. Björn K: ja, det suger att vara sjuk. Jag fryser till och med under filten :(

    SvaraRadera