tisdag 29 december 2009

i dag är en annan dag

I går hade jag energi en masse och for runt som ett jehu hela dagen. Silver blev putsat, pulka blev åkt, tvätt blev tvättad, kilometrar blev sprungna. I dag är jag bara trött. Gör enbart det jag måste, dvs försöker få Sessorna att överleva. Snart måste vi nog gå ut. Blir trött(are) bara av att tänka på påklädningen som kommer ta typ en halvtimme. Fattar ni hur jobbigt det är att klä på två 2,5-åringar alla de kläder som krävs för utelek i många minusgrader.

Nä, nu måste jag dricka upp mitt kaffe.

3 kommentarer:

  1. berätta hemligheten, jag är så trött så jag inte får något alls gjort.

    SvaraRadera
  2. Uh... I know. Jag brukade hjälpa mamma med alla dagbarn och det är verkligen drygt... Kämpa på! ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. fashionhaggan: jag biter ihop och tänker på hur irriterad jag blir på mig själv när jag inte får nåt gjort.

    Omentjej: japp, man har ju liksom inget val...

    SvaraRadera