onsdag 2 december 2009

ibland har jag ingen energi alls

4 kommentarer:

  1. tell me about it! fast just nu har jag faktiskt, som tur är, lite flyttenergi. undar hur länge den räcker..? hoppas det känns bättre imorgon!

    SvaraRadera
  2. fru a: hoppas flyttenergin håller i sig länge! och att min jobbenergi kommer tillbaka, för det här håller inte!

    SvaraRadera
  3. Då kan jag pigga upp dig med att när jag var ute i och gick i det fina vädret nyss (sol och minusgrader, äntligen!) så mötte jag dina prinsessor med dagmamma och andra barn. Dom verkade vara på finfint humör hela gänget, sjöng och trallade. Signe strålade som en sol när hon fick syn på Doris.

    En lunchpromenad kanske råder bot på tristessen?

    SvaraRadera
  4. tina: härligt! ja, jag sitter här och funderar på om inte en lunchpromenad är grejen.

    SvaraRadera