torsdag 10 december 2009

lusse lelle




19 kommentarer:

  1. Men SÅ fina :D Helt underbart söta!!

    SvaraRadera
  2. så sött att man smäller av...

    SvaraRadera
  3. gullungar! mamma upp i dagen!

    SvaraRadera
  4. Annie: tack! Jag är så stolt att jag nästan grinar.

    Sandra: mmm, jag med!

    Linda: ja, folk säger det ;)

    SvaraRadera
  5. Jag tvärdör, extrem sötchock! Ojojoj vilka sötnosar!

    SvaraRadera
  6. men åååååh - vad fint :)

    SvaraRadera
  7. Så fina och söta småtjejer! :O)

    SvaraRadera
  8. Jättefina!! Våra barn har sitt lussetåg på måndag morgon. Ska bli spännande! :)

    SvaraRadera
  9. mellanbarnet: ska jag tinga en till S?

    omentjej: du måste komma hit och hälsa på och leka med oss!

    sara: ja, jag var aldeles tårögd!

    Susanne: gissa om jag är en stolt mors!

    yllet: spännande!

    SvaraRadera
  10. Ja!! Jag längtar så! Kram!! :)

    SvaraRadera
  11. Wow, världens finaste tvillingflickor, utan tvekan!!

    SvaraRadera
  12. tina: tänk, det tycker jag med!

    SvaraRadera
  13. Jenny: nästan lika fina som dina!

    SvaraRadera