fredag 29 oktober 2010

fredagsbikten

Måste ju hinna med en fredagsbikt också.

Yeah
En finfin träningsvecka. Missade tyvärr favorit-pump-passet i måndags då maken var ute på äventyr, men jag kompenserade med att spinna lite hemma i 80 min. Fått in lagom mycket löpning, och lite hemmastyrka faktiskt. Vågen går med lite fantasi fortsatt nedåt.

Bläh
Inte så mycket blä faktiskt. Jag nollar mig inte på sötsaker, men klarar av att äta kontrollerat, utan att må dåligt (fysiskt eller psykiskt) av det. Jag sover lite dåligt, för att jag är uppe i varv, och för att S&S vaknnar lite då och då på natten. Inte mycket att göra åt dock, bara att acceptera.

Har ni haft en fin vecka?

2 kommentarer:

  1. värdo vecka - parasiter och ingen träning :( men jag har ju inte ätit något skräp iallafall!

    SvaraRadera
  2. sara: fy bubblan för parasiter alltså!!

    SvaraRadera