fredag 8 oktober 2010

och i dag














Dödsskalle-sjalen får bli dagens accessoar. Att jag inte tidigare ägt en sån fantastisk sjal. Den är i mjukaste finaste siden, och får mig att känna mig cool, så cool. Nästan lika cool som Avenymamman herself(om jag blundar och låtsas att jag är lång och smal). Så cool att jag kan löjla mig vid min PhotoBooth-photo shoot. Tröjan har jag köpt hos Pia och är skön, så skön.

I kväll blir det söder-häng med coola bloggbrudar. Då väntar en annan outfit. Den som lever får se.

6 kommentarer:

  1. oh!
    har du bestämt dig för kvällen?
    jag är lite i obalans på garderobsfronten....

    SvaraRadera
  2. Anna: japp. jag kommer inte hem innan jag drar till Stockholm, så jag var tvungen att ha bestämt mig i morse...

    SvaraRadera
  3. Vad är det för tjusigheter damen har på fötterna? :)

    SvaraRadera
  4. Värsta coola! Supersnygg accessoar. Blev en scarf för mig också idag....

    SvaraRadera
  5. Tack för igår! Så roligt att träffas igen!

    SvaraRadera
  6. Erika: whyred Pallenberg

    Librarybeth: scarf är bra!

    Loppanlej: urkul!

    SvaraRadera