torsdag 18 november 2010

bootylicious



















I går på Grey´s var det en tjej som skulle operera sin rumpa större. Inte för att impa på nån kille, utan för att kunna hitta ett par snygga jeans. Då kom jag att tänka på de här jeansen. De sitter lite, lite lågt fram, men på rumpan sitter de som en smäck. Så i dag går jag runt och känner mig bootylicious. Tröjan hade Sara för några dagar sen. Hennes man tyckte hon såg ut som en clown-fru. Jag tycker vi är apsnygga.

Se där, outfit-inspo kan man hitta lite var som helst!

12 kommentarer:

  1. Jaaa, där har vi lösningen på mina jeansproblem! Göra rumpan större :-)!

    SvaraRadera
  2. Pia: just do it ;-) Men allvarligt, kan du inte styrketräna dig till en större rumpa?

    SvaraRadera
  3. Snyyyyggt!
    Clowna på ni, snygga är ni ändå.

    SvaraRadera
  4. Jag har stor rumpa. Det är ingen lösning. Lågt skurna jeans är big no no. Just ja, jag har även höfter och lår, låren kommer från styrketräningen. Eller så har jag inte träffat de rätta jeansen än!? :)

    SvaraRadera
  5. Min rumpa liknar mest en "herrstjärt" (min kollegas ordval) och det är verkligen ingen hit när det gäller jeans.
    Men jag tycker jag är ganska het ändå. ;-)

    SvaraRadera
  6. Det är mest låren och inte rumpan som blir större av träning, tyvärr...sen hänger det ju på hur man är skapt från början ;-)

    SvaraRadera
  7. Tröjan är lövly, och du är skitsnygg i din - inte alls clown-fru-lik som jag ;)

    SvaraRadera
  8. Sunflower: du har bara inte träffat dina perfekta jeans ännu!

    Kerstin2: klart du är het!

    Pia: ja, det viktigaste är nog att acceptera det man har och göra det bästa av det.

    sara: jag tyckte även du var smashing i tröjan!

    Ivana: thanx!

    SvaraRadera
  9. du är så snygg! rumpan inte minst. ångrar så att jag inte köpte den där tröjan. har sjalen i alla fall...

    SvaraRadera
  10. fru a: gulle! jag fick aldig tag i sjalen :(

    SvaraRadera