måndag 22 november 2010

dag 13 – den här veckan

Passar väl alldeles utmärkt att ha detta tema på en måndag, så kan jag spalta upp vad jag ska ha för mig i veckan. Så slipper jag slita fram almanackan varje dag för att komma ihåg. Supermegasmart ju.

Måndag. Förmiddags-inspirations-möte. Börjar strax. Måste snarast sätta mig i inspo-mode med andra ord. Mördarmåndagsträning i kväll med löpning och pump.
Tisdag. Starta ett experiment, lite jobbigt och stressigt. Musikkårens styrelsemöte på kvällen. Brukar vara extremt trist och långrandigt. Bläk. Hinner kanske motionscykla lite när jag kommer hem. Om jag orkar.
Onsdag. Inget inplanerat what so ever. Kanske lussebullsbak på kvällen? Klämma in nån träning?
Torsdag. Experiment hela långa dagen. Hinns lunchjogg med? Musikkårsrep på kvällen. Snart är det dags för adventskonserter!
Fredag. Experiment igen. Fredagshäng i soffan. Önskar att jag hade fler TrueBlood-avsnitt att se.
Lördag. Pepparkaksbak. Julgodismakande. Adventspyntande. Långpass (!?).
Söndag. Adventsfika med (förhoppningsvis) många fina vänner. Lär sluta helt utmattad på kvällen.

Vad ska ni göra den här veckan?

2 kommentarer:

  1. inte luncha med dig då tyvärr! men gärna nästa vecka :) stora kramar

    SvaraRadera